SMS kampaň pro estetickú medicínu
Už jste přemýšleli nad tím, jak zviditelnit vaši značku a efektivně lidem sdělit aktuální nebo akční nabídku, a to v přijatelné ceně? Není nic jednoduššího než si vyklikat SMS kampaň v samoobslužné aplikaci Market Locator a zvolit si cílovou skupinu lidí dle vašich představ. Inovativní a přitom jednoduchý přístup k reklamě může nyní využít každý. I menší živnostníci nebo středně velké firmy si mohou rychle získat pozornost zákazníků.
Mobilní telefon má dnes snad už každý a reklama pro vaši firmu formou SMS je velice účinný nástroj. Market Locator vám pomůže podpořit marketing, a to zcela v souladu s GDPR. Market Locator chrání příjemce SMS zpráv, jeden uživatel ji může dostat nejvíc jedenkrát za dva týdny.
Jak si vyklikat kampaň
Prvním krokem je bezplatná registrace v naší aplikaci, kde získáte přístup k analyzování obyvatelstva v celé ČR, které uvidíte na přehledné mapě. Budete tedy vědět kolik lidí můžete ve své blízkosti oslovit.
Velmi podstatný je výběr cílové skupiny lidí, kterým chcete odeslat váš odkaz. Základní kritéria jsou pohlaví, věk, oficiální adresa. Na výběr je k dispozici například i pracovní, spací, nebo víkendová lokalita.
Máte tedy spoustu možností na výběr, cílovou skupinu znáte vy nejlépe.
Potom si už jen vyberete kde a kdy chcete potencionální zákazníky oslovit, zvolit vhodný text SMS zprávy. A je hotovo. Už jen počkat na odezvu od lidí, které vaše kampaň osloví.
Příklad estetické chirurgie v menším městě:
Na základě zkušeností a spokojenosti žen z minulosti můžete naplánovat akční nabídku na konkrétní proceduru. Máte tedy představu, jaké věkové kategorie se může zákrok týkat. Můžete zaměřit ženy ve věku např. 26-55 let, které mají oficiální adresu ve vašem městě. Kolik jich chcete oslovit je jen na vás.
Text SMS zprávy:
Chcete vypadat a citit se opet o par let mladsi? Mame pro vas akcni nabidku se slevou …. Kc po predlozeni SMS. Vice na www.mar.lc/?A1B1
Měření úspěšnosti kampaně
Důležitá je i zpětná vazba, abychom poznali efektivnost kampaně na oslovené ženy. Po skončení kampaně nabízí Market Locator zpětnou analýzu, která poskytuje přehled o přesném čase odeslaných SMS. Pokud zpráva obsahuje i link na web, tak uvidíme i „click rate“ a můžeme si zkontrolovat např. Přes Google Analytics návštěvnost stránky. Můžete si tak být jistí, že se vaše firma dostane do podvědomí lidí, kteří o vás ještě nevěděli. Tento nový způsob reklamy pro vaši firmu zapadne perfektně do vašeho marketingového mixu a můžete ho vyzkoušet už dnes.