Zpět na články

Přilákejte do vaší lékárny ještě více lidí

Market Locator je užitečným nástrojem pro SMS kampaně podporující prodej produktů, využití našly i mnohé sítě lékáren po celé ČR, nejen co se týče podpory prodeje výživových doplňků, ortopedických pomůcek apod., ale i jako zdůraznění prevence před vznikem různých nemocí.

Světový den zdraví – motivátor návštěvy lékárny

Sítě lékáren u nás uskutečňují kampaně, ve kterých zvou lidi na prodejny, kde v souvislosti například se světovým dnem zdraví, mezinárodním dnem diabetu nebo různých jiných uskutečňují různé procedury. Např. měření hladiny cukru s osvětou v rámci prevence před vznikem dané nemoci zcela zdarma. Tyto akce mají velkou účast, je to zároveň možnost spojení pomoci druhým s následnou možností prodeje různých pomůcek, doplňků výživy apod. pro prevenci nebo už samotnou léčbu zjištěných nemocí.

Využívané cílení při takovém druhu kampaně:

  • Věk 26+
  • Pohlaví: Muži i ženy
  • Lokalita: cílení na základě oficiální adresy (ve městě, kde se lékárna nachází)

Příklad textace u podobné kampaně:

Sleva na výživové doplňky nebo akce 1 + 1 zdarma

Další možností využití Market Locator pro lékárny je propagovat akci na vybrané zboží, případně akci 1 + 1 zdarma na různé zdravotnické prostředky lidem, kteří žijí v okolí lékárny a tudíž to nemají daleko, aby lékárnu navštívili. Prvním krokem je stanovení komunikačního cíle – oslovit a přilákat zákazníky do své sítě lékáren. V tomto případě je třeba zvážit o jaký produkt se jedná a pro jakou věkovou kategorii je nejvhodnější. Pokračujeme strategií kampaně – snažit se vžít do uvažování různorodé cílové skupiny a najít tu, která je afinitní na nabídku léčiv a vitamínů. Individualizovanou nabídkou pro každou pobočku oslovit lidi tak, aby SMS poselstvím bylo přijato a v co největší míře využito. Vytipovali jsme cílovou skupinu z geografického hlediska – spádové území kolem lékárny, věk 26 + (střední a starší generace se zajímá o léčiva). Nyní již stačí pouze nastavit SMS textaci.

Příklad textace pro podobné kampaně:

Otevření nové lékárny

  • Při otevírání nové lékárny je možnost kampaň nastavit formou cílených SMS zpráv s pozváním, které budou odeslány lidem žijícím v okolí vaší nově otevřené lékárny.
  • Druhou možností je odeslat SMS zprávu během otevření i lidem, kteří se pohybují v okolí nové lékárny (LBS SMS) a pozvat je na otevření například s 20% slevou na vybraný produkt.

Pro více informací nebo pomoc při nastavení kampaně nás neváhejte kontaktovat. Market Locator si jednoduše vyzkoušejte hned zde.

Market Locator

Oslovte miliony uživatelů mobilních telefonů pomocí přímých kampaní přes SMS, MMS, email a billboardy.

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.