Oslovte sportovce, aby doběhli do Vaší prodejny
Máme tu jaro a pěkné počasí láká na pravidelné sportování a tréninky. Využijme trend sportování a zdravého životního stylu, který zasáhl i Česko a přilákejme do našich prodejen se sportovním oblečením nové zákazníky. Inspirujte se reálným příkladem světové značky, která využila Market Locator na přilákání do nově otevřeného showroomu.
Market Locator je samoobslužnou mediální agenturou, která prostřednictvím běžného web rozhraní umožňuje online analyzovat populaci, zacílit a vytvořit vlastní kampaň na pár kliků. Inovativní a přitom jednoduchý přístup k reklamě může nyní využít každý. I menší živnostníci či středně velké firmy si mohou rychle získat pozornost nových zákazníků.
Sledujte naše tipy a triky jak vyždímat Market Locator na maximum.
Cíl: Aby nový showroom praskal ve švech
Zákazník přišel s bojovou úlohou „chceme najít, oslovit a přilákat zákazníky do naší nově otevřené prodejny“. V nedávné době otevřel svůj nejmodernější showroom a kladl důraz na přilákání lidí a doložil to i svou zkušeností „plná prodejna přitahuje další lidi“.
Cílová skupina
Znalost cílové skupiny a její chování je velmi důležité pro úspěch v každém podnikání. Zákazník má přesnou představu a vyklikal si v Market Locatoru následující cílovou skupinu: Věk: 18-45, spící i pracovní lokalita v Brně a intenzivněji využívající mobilní internet.
Teď už stačí si pouze zvolit vhodnou textaci do SMS zprávy (max 160 znaků bez diakritiky):
Zasportuj si v prodejne s bezeckou drahou a hristem. Otestuj super tenisky Salomon v Sporttrende v Brne, pouzij kod: 2594 pokud se vitrina otevre, jsou tvoje.
To nejlepší na závěr
V Market Locator se snažíme nabízet zákazníkům vždy něco nového a kreativního, abychom splnili zadání „aby nový showroom praskal ve švech“. K přilákání lidí do prodejny jsme využili zvědavost a hravost, která je blízká většině z nás. Každý zákazník dostal v SMSce kromě zprávy i jedinečný kód, se kterým měl možnost si v prodejně otevřít zázračnou skříňku s číselným zámkem. Šťastlivci si po správně zadaném kódu našli ve skříňce překvapení – dárek ve formě nových tenisek.
Klient byl s účinkem cílené kampaně velmi spokojen, lidé přicházeli do prodejny i po skončení dárkové akce. Sice si už neodnesli dárek ze zázračné skříňky, ale pohotový prodejce jim nabídl po prokázání se SMSkou speciální osobní slevu ve výši 15% na celý nákup.
Připraveným a kreativním prodejcům štěstí přeje. Tak hodně štěstí přátelé ve vašich nových kampaních s Market Locator.