Zpět na články

Multi-kriteriální kampaně

Multi-kriteriální kampaně

Potřebujete cílit na základě více datových vrstev? Při vytváření kampaně máte možnost kombinovat podmínky z různých datových vrstev a docílit tak ještě přesnějšího cílení.

Nyní jednoduše přidáváte podmínky ke stávajícím rozpracovaným kampaním přímo z mapy (Přidat podmínku ke kampani), nebo při vytváření kampaně přidáváte další podmínky, případně přidáváte další atributy k existujícím podmínkám.

Přidání podmínky v kampaňovém editoru

Chcete-li kombinovat několik podmínek (mezi nimiž bude operátor “NEBO”), pak v kampaňovém editoru v sekcí Filtry přidejte další podmínku prostřednictvím možnosti “Přidat podmínku”. Následně zvolte, jaké atributy chcete v této podmínce mít.

Přidávání atributů do podmínky

V části “Filtry” přes velké “+” si vyberte, z jaké vrstvy, jaký atribut chcete přidat. Zobrazí se Vám nový řádek, ve kde si zvolíte hodnoty, kterých má daný atribut nabývat.
Pozor: Filtry se aplikují pouze na oblasti, ve kterých máte danou datovou vrstvu zakoupenou.

Přidání podmínky z mapy

Také z mapy máte možnost přidat další filtr ke stávající kampani. V levém menu, v části “Vytvořit kampaň”, zvolte možnost “Upravte existující kampaň”. Takto můžete přidat další podmínku ke kampani. K samotné kampani se dostanete přes horní menu “Kampaně”.

Video tutorial

Podívejte se na video, jako přidávat další filtrační kritéria, a jak přidat seznam pro vyloučení kontaktů z kampaně.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.