Zpět na články

Oslovte s GDPR úsměvem milióny reálných zákazníků

GDPR postavilo firmy a marketéry před obrovský problém, připravilo je ze dne na den o to nejcennější – zákaznická data. GDPR je tu a výkonnost marketingu je najednou ohrožena. Kde vzít GDPR kompatibilní data? Jak oslovit stávající i nové zákazníky s promo nabídkou? Jak si legálně a rychle opět vytvořit vlastní databázi?

Market Locator ve spolupráci s největšími českými a slovenskými mobilními operátory se věnují GDPR tématu již několik měsíců a jsou na post-GDPR éru připraveni.

V době, kdy firmy, prodejny, maloobchodní sítě v celé EU ztrácejí své databáze zákazníků a tím ztrácejí i významný komunikační kanál, je Market Locator k dispozici:

  • s kontaktní databází cca 4,7 mil. lidí v České republice a na Slovensku plně v souladu s GDPR
  • s okamžitým připravením kampaně prostřednictvím samoobslužného řešení dostupným 24 hodin denně
  • s možností vytvoření i vlastní GDPR „vyhovující“ databáze formou přesměrování z SMS kampaní na vlastní web

Všichni marketéři mohou s úsměvem pokračovat ve svých cílených SMS kampaních – zvát lidi do svých prodejen, vyhledávat nové pracovníky, oslovovat na letní akce, koncerty, aquaparky nebo je informovat o nové akciové nabídce svých produktů. Stačí si vytvořit novou kampaň na www.marketlocator.cz

GDPR jednoduše a rychle

GDPR (General Data Protection Regulation), nebo obecné nařízení na ochranu osobních údajů přináší firmám povinnost udržovat data o zákazníkovi a cíleně je oslovovat pouze v případě aktuálního souhlasu. GDPR rozlišuje oprávněný zájem a souhlas.

Oprávněný zájem

Za tímto pojmem se skrývá zájem firmy posílat obchodní a technické oznámení svým zákazníkům, týkající se předchozích objednávek. Prostřednictvím oprávněného zájmu si můžete vyžádat i následný souhlas se zpracováním údajů. Od osoby, která není dosud vašim zákazníkem, budete potřebovat získat souhlas se zpracováním jejích dat.

Souhlas

Finální stav, ke kterému se snaží dopracovat marketér, aby mohl opět plnohodnotně pracovat s cílenou komunikací a zákaznickými daty. Osobní cílená komunikace je nezbytná pro úspěšnou konverzi zákazníka, který zkonzumoval reklamní poselství na kupní rozhodnutí.

Inspirujte se reálnými příklady

S Market Locator můžete oslovit přibližně 2 mil. Čechů z databáze mobilních operátorů, mezi nimiž se určitě najdou i vaši nezákazníci. A vy tak můžete získat registrace nových zákazníků podobně jako DingoDot. Touto kampaní si můžete začít rychle a efektivně vytvářet vlastní nové zákaznické databáze, které jsou plně v souladu s GDPR.

Návod nebo webinář jak na to

V tomto videu vám ukážeme E2E proces nastavení na příkladu DingoDot včetně vysvětlení praktického využití pro další oblasti podnikání při sběru a managementu klientských kontaktů a automatizaci kampaní formou jednoduchého CRM.

Nejdříve si v okolí na mapě vyklikáte vhodnou cílovou skupinu a oslovíte ji přes Market Locator SMSkou nebo e-mailem přímo do mobilu přes souhlasy mobilních operátorů. Na své webové stránce umožněte registraci pro návštěvníky přes jednoduchý formulář, který si můžete stáhnout z Market Locator. Příklad je Dingodot.

Zákazník se jednoduše přes internet zaregistruje do vašeho seznamu v Market Locator a vy ho můžete automatickou kampaní oslovit vždy, když jde kolem vaší prodejny nebo se déle u vás nezastavil. Rovněž se do seznamu může zákazník jednoduše zapsat zasláním SMS s přednastaveným řetězcem např. DINGODOT, čímž získáte na něj kontakt i souhlasy na oslovování.

Tak neváhejte a hoďte vaše GDPR starosti na nás. Neztrácejte čas a získejte nové zákazníky s cílenými SMS kampaněmi ještě před „okurkovou“ sezónou.

Market Locator

Oslovte miliony uživatelů mobilních telefonů pomocí přímých kampaní přes SMS, MMS, email a billboardy.

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.