Zpět na články
Market Locator on MacBook Pro

Co je nového v prosincové verzi?

Naše nová verze je zde. Podívejte se co je nového.

Najděte Vaši cílovou skupinu (nový typ reportu).
S tímto reportem najdete, kde se nachází Vaše cílová skupina. Jednoduše, vyberte typ adresy, která Vás zajímá (základní, víkendová, noční, pracovní) a filtrujte lidi na základě různých atributů. Funguje to podobně jako kampaňový editor, ale nyní máte informace nejen o počtu lidí, kteří vyhovují Vašim atributům, ale můžete i prozkoumat jejich lokalitu v oblasti. Kontaktujte náš tým podpory v případě dotazů.

Legenda mapy zobrazuje počet lidí.
Barevné rozlišení na mapě je intuitivní – tmavší barva znamená větší hustotu lidí, ale když chcete vědět kolik lidí se nachází na různých částech mapy, nyní to jednoduše zjistíte s touto novou funkcí. Stačí když přejedete myší nad legendou grafu a uvidíte jakému počtu lidí odpovídají jednotlivé barvy. (Záleží také na úrovni přiblížení).

Animovaná vrstva. Podívejte se na denní rytmus vybrané oblasti.
Tato animovaná vrstva ukáže denní rytmus ve Vámi vybrané oblasti. Pokud například chcete otevřít novou provozovnu pro specifickou cílovou skupinu (věk, pohlaví), s animovanou vrstvou můžete najít, kde se cílová skupina nachází během dne. V případě zájmu prosím kontaktujte náš tým podpory.

Vylepšení pro vlastní datové vrstvy.
Odteď máte větší volnost při vytváření vlastních datových vrstev. Můžete změnit stávající vrstvy, změnit název, atributy filtrů, vizualizaci apod.

Změny přesnosti cílení LBS kampaní jedním klikem.

Sdílejte kampaňový report s kolegy nebo s klientem.
Sdílejte výsledky Vašich kampaní s kolegy nebo je přepošlete klientovi. Viditelnost reportu si nastavíte v profilu. Sdílejte se světem.

Vylepšení při kampaních na vlastní listy.
Ztracení při výběru z množství vlastních datových setů? Nyní jsou všechny přehledně zobrazeny, když si vytváříte novou kampaň. Tip: počet řádků Vám pomůže zorientovat se.

Další drobné změny a vylepšení

Market Locator

Oslovte miliony uživatelů mobilních telefonů pomocí přímých kampaní přes SMS, MMS, email a billboardy.

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.