Na český trh vstupuje Market Locator
Prostřednictvím cílených SMS kampaní pomůže firmám oslovovat nové zákazníky.
Po úspěchu na Slovensku vstupuje na český trh služba Market Locator. Ta umožňuje firmám prostřednictvím jednoduchého webového rozhraní vytvořit vlastní SMS kampaň zacílenou na lidi, kteří k tomu poskytli souhlas svému mobilnímu operátorovi. Kromě těchto kampaní poskytuje také analytické informace, jako například geografický výskyt cílové skupiny. Jako první zahájil Market Locator spolupráci s operátorem O2.
Díky možnosti nastavit online požadavané demografické a lokalizační parametry lze velmi přesně oslovit danou cílovou skupinu ve správném čase a na správném místě a kontaktovat tak zákazníky, pro které je nabídka skutečně relevantní. „Market Locator pomáhá již několik let zákazníkům na slovenském trhu, kde spolupracujeme se třemi největšími operátory. Řešení je vhodné pro firmy všech velikostí – mezi naše slovenské zákazníky patří například Shell, ČSOB, Obi, Adidas a dalších dva tisíce firem,“ popisuje Michal Šuran z Market Locator.
Oslovení zákazníků SMS zprávou podléhá přísným pravidlům jak na frekvenci oslovení, tak na ochranu dat. V rámci služby nedochází k žádnému zpřístupnění osobních údajů a rozesílku zajišťuje přímo operátor na zákazníky, od nichž k tomu má potřebný souhlas.