Big Data přinášejí nové možnosti v cíleném marketing
Představte si něco takového – že máte k dispozici data od mobilních operátorů, anonymizované a agregované na různé cílové skupiny a můžete je využít pro nalezení nejvhodnějšího místa pro vaši novou pobočku, prodejnu, kavárna, kadeřnictví, … a následně cíleně oslovovat nové a nové cílové skupiny, podobně jako v Google Adwords ale v reálném světě vašeho města či obce.
Můžete si české zákazníky zvizualizovat na mapě a filtrovat je podle různých kritérií jako je bydliště, věk, typ telefonu, používání mobilních dat, aktuální polohy, …. A když budete s výběrem cílové skupiny spokojení, jednoduše kliknete a můžete odeslat cílenou SMS kampaň.
To je Market Locator. Inovativní a přitom jednoduchý přístup k reklamě vstupuje od tohoto roku i do Čech a můžete ho nyní využít i vy na oslovení obyvatel. I menší živnostníci či středně velké firmy si mohou rychle získat pozornost nových zákazníků SMS kampaní.
Klíčové faktory:
- Snadný a efektivní způsob, jak zákazníka zaujmout reklamami. Upoutejte zákazníka textem s jasně definovanou výhodou, např. slevou při nákupu nebo dárkem nebe využijte Vzájemné komunikace se zákazníkem na jeho mobilním telefonu.
- Aktuálně umíme oslovit víc jak XY zákazníků
- Soukromí a bezpečnost zákazníků jsou pro nás vždy hlavními prioritami, proto jsou údaje anonymizované a agregované
- Jako Zdroje dat slouží SIM karty zákazníků s podepsaným marketingovým souhlasem
- Bezpečnost dat – Data jsou výhradně v agregované podobě, nikdy se nezaměřujeme na konkrétního zákazníka, zdrojová data jsou šifrované a anonymní, data nejsou poskytována třetím stranám.
- Řešení Market Locator přináší Market Locator SK s.r.o. ve spolupráci s Instarea a operátory O2 Czech Republic a T-Mobile Czech Republic.
Nebojte se Big data, ale využijte je ve svůj každodenní prospěch. Buďte kreativní a oslovte s Market Locator zcela nové zákazníky.